opti logo - mali

A jövő az Optinál kezdődik

10 év Opti – 10 év innováció. 2008 január 11-én egy új korszak kezdődött az Optinak a GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH-vel, mint a kiállítás szervezője. 2017-ben a 10 éves évfordulón itt az idő, hogy megnézzük a debütáló termékeket és áttörésüket Münchenben….

A következő kiállítás egy évfordulós kiadás lesz 2017 január 28-30-ig. Ez az Opti életrajz megmutatja nekünk a “sztárokat & trendeket”.
205 194 vásári látogató és 4212 kiállító, itt az idő az elmúlt 10 év áttörő termékeire pillantást vetni. A skála a klasszikustól egészen a kíváncsi-kreatív bestsellerekig nyúlik. Végső soron, az összes ilyen show darab, ami kiáll számos opti debütálásért fellendítette az optit a felső ligába az optikai piacon. Segítségükkel egy olyan hírnévre tettek szert, amit az opti jelenleg is élvez: az optikai ágazat legjobb vásárai év elején.

      

Rolf Spectaclesnek nem szabad hiányozni a 10 éves trend kiállításból a keretek területén. 2009-ben jelent meg a fakeretes szemüvegük prototípusa az opti boxban és lépett először a rivaldafénybe az optikus világban. A Tyrolean cég megkezdte jóhiszemű forradalmát a fakeretes szemüvegek terén Münchenben.

Ugyanígy, a fin cég Kraa Kraa keltett feltűnést azzal, hogy speciális anyagot használt. A 2015-ös Optit használták ünneplésre mert a parafa szemüvegük készen állt a termelésre. A 2010-es év a vintage keretekről szólt. Eközben az optikus Gerals Lasnik és a fia Martin számos kitüntetést tudhatott magáénak úgy mint a “red dog design award” a “seeoo” szemüvegért. Az optometria két mestere az Optin keresztül mutatta be az új értelmezését a “pince-nez”-nek először a világon.

Ami a lencséket illeti, 2016-ban Carl Zeiss Vision GmbH bevezetett egy új dimenziós lencse technológiát. Münchenben a optometrikusok pillantást vethettek először az új “DriveSafe” szemüveg lencsékre, amit a rossz látási viszonyok miatt fejlesztettek ki. 2013-ban Ophthalmica Brillengläser GmbH & Co. KG bemutatott egy új fejlesztést, amit még semmilyen vásárban nem mutattak be ezelőtt: testreszabott lencsék többek között golfozóknak, és halászoknak. 2011-ben jelent meg a “shoptic Ocean” Münchenben, ami egy új víz alatti látást lehetővé tevő üvegszerű úszószemüveg a Breitfeld & Schliekert GmbH által.

Az optometrikusoknak mostmár lehetőségük van még szélesebb szemüveglencse skálát ajánlani egészen a fotokrómtól a kontraszthalmozó magas dioptriás lencséken át. Az Opti ugyanakkor tökéletes lehetőséget nyújtott a kontaktlencséknek is. Az első kiállítástól kezdve amit a GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH szervezett, egy új korszak kezdődött a kontaktlencse hordók számára. A CooperVision GmbH cég 2008-ban mutatta be az új napi kontaktlencsét a piacon.
Újra és újra lehetőségük van látni a látogatóknak a kiállításokon olyan cégeket amelyek megelőzték korukat a technológia területén. Így találkoztak a 2014-es Opti kiállítás látogatói a jövő technológiájával: a 3D-s nyomtatóval és az új generációs szemüvegekkel. A FrameLapp nevű start-up cég debütált az ötletükkel, hogy szemüvegeket nyomtassanak rendelésre, ami megmutatta hogy mennyire erőforrás-hatékony a 3D-s technológia, mert nem termel hulladékot. Ugyanennyire hatékony a “Greenday” start-up is az üzletberendezésekkel. 2012 janárjában az új üzletberendezési koncepciójuk sok beszélgetésnek vezető témája volt. Az új üzletek tervezése, kivitelezése alatt a cég elhivatott a nyersanyagok és energia fenntarthatósága mellett.

Még több információ: www.opti.de